Packar, packar...

Minns att jag packade väldigt mycket i somras. Min väska han liksom inte packas ut de få dagar jag var hemma mellan mina olika utflykter. Utflykt. Sammansättning av Ut och Flykt. Som att fly ut från något? Och till något annat? För det gjorde jag väl...? Flydde från hjärndöda små människor till peace and love för att se pete, och andra som uppskattar honom. Och flydde från England- från sveriges normer....

Iallafall, nu packar jag igen. Ska till barnens ö i helgen på kurs med MUF. Få se hur det blir, blir säkert jätteroligt, brukar bli det när man umgås med härliga människor. Lite läskigt bara att behöva sticka en halvtimme tidigare från en lektion i samhällskunskap. Den läraren är en djävul. Hon ger rött kort till dem som missköter sig... Shes insaaane... Exuse moi, men jag är så ofantligt trött... Ofantligt: EJ ELEFANTIGT:D

Har tusen dagar håltimme varje dag vid lunch så man kan inte åka hem tidigt och sova... slutar nästan 4 varje dag. Utom fredagar! Yahoo!

Nu skall jag packa ned det sista, ta en dusch och sen sova!!!



CHHEERS!! SKÅL! CAMPAIN (japanska, vet inte hur man stavar)!!

 

Pöss..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0