!

Har fått mina slutbetyg satta och har bara en vecka kvar nu, skolavslutning nästa tisdag! Behöver alltså inte angagera mig så mycket i skolan och har tid till annat, som att blogga tillexempel, och kampanja. Är dock väldigt trött efter igår, uppvisningar hela dagen med två en och en halv- timmes föreställningar med 7 program på varje. Högsta antal någonsin! På hemvägen vid 6 tiden får jag reda på att Reinfeldt ska debattera mot Mona Shalin på Agenda samma kväll och att MUF ska stå utanför svt-huset och heja på när Reinfeldt lämnar byggnaden. Velade fram och tillbaka mellan det och att se Fanny och Alexander på Saga bion som håller i Bergmanfestivalen som håller på till den femte. Att umgås med kära MUF gänget övervägde ändå :) Reinfeldt höll ett väldigt taggande tacktal till gruppen muffare som hade samlats. Tack för det! :) Efter det hängde jag med på nattaffishering och vann hela sergels torg, självfallet vinner vi valet! Den här dagen skulle jag aldrig ha klarat att gå igenom utan mina älskade energidrycker vilka jag drack rätt antal för att sedan när jag skulle sova, inte kunde.

Så efter en väldigt aktiv dag idag backar jag lite och har kort skoldag med förberedelser inför morgondagens skolshow, vår aula ser nu ut som en riktig 70 tals bar (utan själva baren) med band på scenen, aliminiumpodie i cirkel på golvet och stora bilder på bland annat David Bowie, Twiggy och färgglada stjärnor... Och våra röda stolar utspridda överallt. I övrigt har jag spenderat dagen i hemmets tysta vrå och skrivit. Efter en timmes sol på terassen 32 grader i skuggan! Helt otroligt...

Imorn blir det morgonkampanj till 9 och skolshow, sedan ska jag få hjälp av Joni att ta foton till mitt intagningsprov på Kulturama :)


Godernatt!


Kommentarer
Postat av: 1waytkt2tickletown

ooohohohohohohhoohho this is peter dohertyy do you want to fika with me?? wanna talk with youu caarloss

2009-08-21 @ 20:38:15
Postat av: Anonym

Nej, tack inte Peter, men gärna dig Linda!!

2009-08-21 @ 22:43:19
URL: http://publishfredrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0