Stressad...

Jättejobbig skoldag med start 8.20 vid Eriksdalsbadet. Vilket betyder att jag måste gå upp halv sju. På badet hade hela klassen livräddning som innebar en himla massa simmande och släpande av människor, och lyftande av en docka på 80 kg (på land) som skulle hämtas upp från 2, 5 meters djup. Tillräckligt djupt för att det ska spränga i öronen =(

Nu har jag träning igen, kommer bli försenad, men jag var faktiskt tvungen att ta mig hem och äta lite innan jag stack iväg på den två timmar långa träningen. Måndagar är den absolut slitsammaste dagen i mitt liv. Illa nog att det är måndag, jag ska också upp halv sju, gå till skolan till halv fem, lida en timme på musiklektionen med min jag-vet-inte-vad lärare (troll?), och ha gympa... sedan ha två timmar träning. Och inte hinner man äta heller... Måndagar vill verkligen döda mig...

Hörs! (om jag inte kolapsat av överansträngning) XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0