Lördag...

Äntligen hemma igen! Fredagen slutade upp med en middag med David på nåt ställe i gamla stan, fast jag åt bara dessert (PANK!)... Sen såg såg vi Clockwork orange, väldigt underlig film... som blev underligare i mitt väldigt sega jättetrötta huvud... Jag sov hos Linda och vaknade efter sju timmar härlig sömn klockan tio för att se min lillasyster spela elgitarr på öppet hus i Engelbrektskolan. Hon var jätteduktig =) Sen hann jag gå en promenad i Hagaparken innan jag skulle iväg till teatern. Tog några fina pics!

På teatern fick jag upplyssning om att jag är jävligt snabb på att lära mig repliker... Jag fick också bl a spela idoljuryn som ignorerade en sångfågel, haha =p
Efter teatern mötte jag upp Linda och köpte en krämvit, lång strand/ sommarklänning att ha på Dominikanska, åker ju om fyra, fem veckor =D Köpte även en vit bh =)

Kom hem för någon timme sen och har hunnit äta och sova lite... men nu ska jag hinna duscha innan jag möter upp Linda för att dricka kaffe, koffeinfyllt kaffe <3


Hörs imorn! XOXO


Kommentarer
Postat av: vem jag är? Jag är vem?

....irrrrrish coffee ooh pleaase!

(O'Neil Patrick!!!)

2009-02-07 @ 21:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0