När - lagar mat..., battle

För att en viss L, som rimmar på vinda/grinda har skrivit att hon anser att jag skia ändra föregånde inlägg från "När jag lagar mat: blir det något gott, och nyttigt!" till "När jag lagar mat: blir det något gott, och nyttigt! DET SKA STÅ PASTA FÖR FAN!" vilket jag inte håller med om för fem öre! " När jag lagar mat till mig" borde det i såna fall stå. För jag har ofta bråttom och snabbmakaroner med ketchup tar endast SEX MINUTER! =D Men lagar jag mat till dig L, blir det ju nåt annat!? (a) hihi
Men när DU "lagar" mat, det gör du inte ofta till mig *snyft* så blir det?? Ja, jag vet inte vad?


Detta?

Kommentarer
Postat av: Anonym

ne för jag kan ju inte ens laga mat =/

2009-08-21 @ 23:10:48
Postat av: Anonym

var det inte du som frågad mig om pastan: Ska man koka upp vattnet först?

2009-08-21 @ 23:12:12
Postat av: Anonym

Precis, observera att löken på bilden ej är tillagad ;)

2009-08-21 @ 23:12:12
URL: http://publishfredrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0