Helgen

Sitter hemma och har ont i hela kroppen... Min rygg gör ont, jag har träningsvärk i benen, mina armar och ben är uppskrapade och mitt huvud dunkar fortfarande lite av baksmälla. Men roligt igår hade man det iallafall. Men jag klättrar aldrig i ett berg när det är mörkt igen... Sov över hos L inatt och för en gångs skull kunde jag faktiskt sova! Har gått runt och varit trött sen i torsdags men ändå inte kunnat sova. Det är ett problem det här med att ställa om dynget. Under den lite halvt galna Asta Kask konserten i Södertälje igår råkade min vodkaflaska läcka ut i hela väskan som för stunden var packad med både jacka och kofta. Och min ipod. Vet inte riktigt hur den mår nu efter badet... :( Nu har dessa saker handtvättats och hängts upp på tork I garderoben. Det är inte lätt att ha föräldrar... Fast dem kan vara snälla också, tillexempel idag när min käre mor drog med mig och lillsyrran på bio, Sommaren med Göran. Väldigt rolig =) Ska snart käka och fundera på om en bekant har skaking-baby-syndrome med tanke på ett ovanligt desperat sms jag fick vid femtiden inatt... *haha* Imorgon är det tydligen meningen att jag ska ta med "matsäck" till skolan. Vad gör man när man inte har igredienser till en god pasta sallad? Torra mackor? Nej tack... Cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0