=)

Jag pratar: invecklat? Och ibland klarar jag faktiskt av att vara rolig!!
Jag avskyr när folk: inte vet anledningen till att dem väljer att agera som dem gör, eller vägrar förstå saker
Min bästa vän är: Lindaah
Min första vän heter: Andrea tror jag...
Kärlek är: sjukt överskattat
När jag borstar tänderna: står jag på ett ben
När jag lagar mat: blir det något gott, och nyttigt!
Jag tänder på: linjer
Jag är rädd för: att bli galen
Den värsta känslan är: besatthet, instängdhet och oaktvitet
Den bästa känslan är: bedövning, frihet och fullständighet
Jag är bäst på: uttrycka
Jag är sämst på: att vara svensk
Om jag va ett djur skulle jag vara: lejonhona
Min mobiltelefon är: livsviktig!
När jag vaknar på morgonen: ser jag som tur är inte förjävlig ut =)
Just nu tänker jag på att: att jag är kall om fötterna
Bebisar är: något jag inte vill skaffa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0