Dagens dag

Efter en fullspäckad sommar med PeaceAndLove i Borlänge, språkresa i Oxford, fest på gotland och mys på eget och kompisars landställen börjar man ju så småningom skolan. Själv började jag i torsdags, på världens bästa skola (kulturama) i världens bästa klass film/teater. Jag läser det härliga ämnet film vilket innebär att jag får regissera, skriva och filma filmer och jag får sammarbeta med skådisarna =) Längtar redan till måndag så jag kan komma igång med min karriär =p Och med skolan startar ju alla aktiviteter också; teatern, gymnastiken och alla aktiviter på älskade MUF, moderata ungdomsförbundet. Och jag som i år sitter med i styrelsen för Östermalm, jag bor här, Kunde man inte tro va?! Så det blir väl ännu mer späckat än förra året... Särskilt med allt filmande och med tanke på att min gymnastikgrupp funderar på att bli bäst i föreningen =D (det betyder fler resor! <3)
Får leva på kaffe som vanligt, men jag har inget emot det. Livet är till för att levas. "Skrik ut ditt liv, lev ut din filosofi"- talesätt av L+ C =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

go yo

2009-08-21 @ 21:50:34
Postat av: Anonym

det är exalterande att läsa dig

2009-08-21 @ 22:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0