NU skriver jag igen!

Nu skriver jag äntligen igen, varför jag har haft ett uppehåll är för att jag inte brytt mig om den här bloggen ordentligt, det kommer alltid nåt ivägen och så väljer jag bort bloggen... men det är kul att blogga + att man minns vad man gör så jag börjar igen nu. Jag har varit sjuk hela dagen idag, dagen började med att jag nös och sedan direkt blödde näsblod, inte kul =( Sedan pluggade jag för ett ekonomiprov som jag gick till skolan kl 2 för. Ekonomi är jättekul, gick bra på provet! Men min hosta ville inte ge sig, trots missbruk av halstabletter. Under kvällen åkte familjen, utan syrran, till min farmor och farfar för att den gammla gubben fyllde 85. Grattis! Drack kaffe vi köpt till dem från dominikanska. Resten av kvällen har jag försökt plugga till det där fördömda nationella provet, hatar det. Matte är tyvärr ologiskt, och meningslöst, iallafall i mitt fall. Så jag har inte pluggat på bra, i protest! Nu är jag trött och ska sova, får panikplugga precis innan provet, brukar funka ganska bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0